Категорії
АНОНС 2019/2020
ДИТЯЧИЙ ТАБІР В КАРПАТАХ
КОНКУРС КРАСИ 2020
СІМЕЙНИЙ ТАБІР В КАРПАТАХ
ФЕСТИВАЛІ - КОНКУРСИ 2019
ФЕСТИВАЛІ 2018
Фестивалі 2017
Фестивалі 2016
Контакти
+38/067/ 319-22-45
+38/096/ 627-99-09

citadel.in.ua@ukr.net

ПОЛОЖЕННЯ


 Положення 

про ХIХ - й  Всеукраїнський фестиваль- конкурс аматорських театрів
«Театральний форум 2019»

Загальні положення :
ХIХ - й Всеукраїнський фестиваль - конкурс аматорських театрів   «Театральний форум 2019» проходить   з 26 по 27 жовтня  2019р.  під гаслом «Ветерани, молодь, майбутнє» та має  за мету   виявлення яскравих творчих колективів, окремих виконавців та подальший розвиток  театрального і циркового мистецтва серед аматорів  України.
Фестиваль- конкурс пройде під гаслом: «Ветерани, молодь, майбутнє» з метою   виявлення яскравих творчих колективів, окремих виконавців та подальшого розвитку театрального  та циркового мистецтва.
Засновник та організатор фестивалю - конкурсу:
Культурно – оздоровчий центр «Цитадель».
Фестиваль- конкурс  проводиться за підтримки: 
Оздоровчого комплексу «Лідер»
Екологічного підприємства «Рада».
Міжнародного  доброчинного фонду   «Українська хата».
Газети «Культура і життя»  
 
Завдання фестивалю- конкурсу:
Взаємозбагачення творчих шкіл та обмін репертуаром.
Популяризація розвитку аматорських театральних та циркових творчих колективів.
Підвищення рівня виконавської майстерності.
Проведення майстер – класів та творчих майстерень.
Умови проведення фестивалю- конкурсу:
      До участі у фестивалі - конкурсі запрошуються аматорські  драматичні,  музично-драматичні,  оперні, балетні, лялькові театри; театри музичної комедії, юного глядача(театри читців, інтермедії, мініатюри та поезії), міміки та жесту; артисти розмовного жанру.  
     Колективи представляють на конкурс малі сценічні форми, моноспектаклі, етюди, сцени із спектаклів і п'єс, що мають композиційно закінчений характер. 
В репертуарі театральних колективів мають бути твори сучасних авторів, а також вистави за творами кращих українських та зарубіжних класиків.
Драматичні гуртки повинні мати в своєму репертуарі багато актову виставу або програму з двох або трьох одно актових  п’єс.
Самодіяльні лялькові театри подають на конкурс дві вистави, одна з яких  для дітей дошкільного віку, друга для школярів молодших класів.
Самодіяльні театри мініатюр подають програми з творів малих форм на сучасні теми.  Тривалість виступів колективів  до 30 хв.
Читці подають відомості про репертуар – не менше 2 творів. У репертуарі читців рекомендується мати суспільно значимі твори, один з яких відповідає гаслу фестивалю, тривалість виступу  до 12 хв.
Театральні колективи повинні мати візитівки тривалістю виступів  до 10 хв.
Сценки, інтермедії, монологи, мініатюри мають виконуватись у гримі та театральних костюмах.           
        Фестиваль - конкурс проводиться у категоріях А(ветерани), В  (дорослі), D (студенти, молодь), С (діти).  
Журі фестивалю - конкурсу:
 Склад  журі  фестивалю- конкурсу   формується оргкомітетом.
 До його складу входять:
        Заслужені діячі культури і мистецтв України, провідні  викладачі вищих та середніх спеціальних навчальних закладів, Народні та Заслужені  артисти України.
Підсумки підраховують по 10-ти бальній системі.
Журі фестивалю- конкурсу має право:
Визначати володаря  Гран – Прі фестивалю;
Нагороджувати дипломом відповідного ступеню кілька учасників ( у випадку великої кількості заявникі за  відповідними  номінаціями та віковіми  категоріями);
Зупиняти виступ , у разі перевищення  встановленого часу виступу або при виявленні інших порушень правил зазначених у Положенні фестивалю- конкурсу. 

 Критерії оцінювання фестивалю- конкурсу:
По кожній номінації фестивалю- конкурсу журі приймає рішення  шляхом обміну думками та голосуванням.           
Виступи учасників оцінюються за такими критеріями:
драматургія спектаклю;
режисерське втілення;
акторська майстерність;
художнє, музичне оформлення,костюми;
сценографія;
оригінальність рішення;
загальна культура.
 Нагородження учасників фестивалю- конкурсу:
Дипломом Гран-прі нагороджується найкращий учасник фестивалю - конкурсу (одна виконавська одиниця) у трьох номінаціях - ( театр, читець ),отримують кубок або статуетку, сувеніри або подарунки від спонсорів.
Дипломами   І, ІІ, ІІІ ступенів нагороджуються учасники у кожній номінації та віковій категорії, отримують кубок або статуетку, сувеніри або подарунки від спонсорів.
Викладачі,члени журі, керівники колективів та спонсори отримують почесні  дипломи – подяки.
Журі має право визначати кількість нагороджених, не присуджувати Гран-прі, диплом І, ІІ, ІІІ ступеня.
У заключному етапі фестивалю - конкурсу  беруть участь колективи з кращими конкурсними виступами.
Програму Гала-концерту   визначає режисерсько - постановочна група на підставі рішень журі. 
 
Спеціальні премії:
       Спеціальні премії від партнерів, благодійників, меценатів, з якими співпрацює фестиваль- конкурс, а також від членів журі передбачаються  для будь – кого із конкурсантів за рішенням журі та організаторів.
      Передбачені листи – подяки спонсорам, керівникам  колективів  за попередньою подачею заявок .                                               
  Організація фестивалю-конкурсу:
-  Оргкомітет, який приймає заявки на участь у фестивалі - конкурсі, забезпечує умови для конкурсних та концертних виступів, залучає представників засобів масової інформації.
 -  Оргкомітет створює режисерсько-постановочну групу та організовує роботу
 прес -  центру.
 -  Оргкомітет залишає за собою право без оплати учасникам використовувати надані аудіо, та відеоматеріали у рекламних кампаніях фестивалю, в його ході здійснювати фотографування, аудіо,та відео записи і в подальшому розміщувати їх у засобах масової інформації.
 -  Окрім  конкурсних програм кращі  колективи та виконавці з числа переможців приймають участь у заходах, які передбачені програмою фестивалю- конкурсу ( відкриття / закриття фестивалю, виїзні концерти та інше).  
 -  Оргкомітет вживає всіх необхідних заходів, на території проведення фестивалю-конкурсу для безпеки учасників, за умови дотримання ними правил поведінки і норм пожежної безпеки. 
 -  Проїзд, харчування і проживання учасники фестивалю-конкурсу та особи, що їх супроводжують, здійснюють за власний кошт або за рахунок відряджуючої сторони.
У дні проведення фестивалю- конкурсу діятиме містечко майстрів та виставка - продаж творів декоративно-прикладного і образотворчого мистецтва,  Організатор -  Геворкян Надія Петрівна, тел..0671472746
             Запрошуємо до участі у роботі виставки народних майстрів та творчі колективи за попередніми заявками.  Передбачені листи – подяки майстрам .
Організатор фестивалю- конкурсу  протягом  двох днів безкоштовно забезпечує  усіх учасників   фестивалю чаєм, пиріжками  та бутербродами.
Фінансові умови.  Фестиваль-конкурс  не є комерційним заходом:
Оргкомітет фестивалю- конкурсу формує фестивальний фонд за рахунок спонсорських внесків та реєстраційних внесків учасників фестивалю.
       Для покриття витрат, пов’язаних з організацією проведення  фестивалю- конкурсу, кожен учасник або колектив робить організаційний внесок:
 
  400,00  грн.    - читці-виконавці ;
2000,00 грн.     - колективи до 10 осіб ;
2500,00 грн.   - колективи, що налічують 10 і більше осіб. 
Повна сума організаційного внеску може бути також сплачена у день проведення фестивалю-конкурсу.
Пільги на організаційний внесок: 
     Правом участі без оплати у фестивалі- конкурсі користуються діти -сироти,  діти     позбавлені батьківського піклування, вихованці дитячих будинків і шкіл – інтернаті. люди з обмеженими можливостями. 
  Оргкомітет використовує кошти на:
призовий та нагородний  фонд фестивалю- конкурсу;
послуги  з технічного забезпечення фестивальних заходів ( частково), оренду     екранів, оренду сценічного обладнання,  дизайн   сцени в концертному залі; 
оплату творчої  роботи журі, ведучих , обслуговуючого персоналу , режисерсько – постановочної групи, оргкомітету, світло та звуко техніків;
виготовлення фестивальної символіки та сувенірної продукції для почесних гостей, спонсорів та переможців фестивалю ;
рамки, друкування афіш, дипломів, запрошень, листівок, буклетів, пакетів та інше;    обсл. веб-сайту,  оплата бухгалтера, гонорари запрошеним професійним артистам;
організація «Coffee break» для всіх учасників впродовж основних фестивальних днів;
видатки  на  канцелярські товари,  видатки на  роботу оргтехніки  , телефонні розмови ;
оплату  інтернету, витрат на господарські потреби непередбачених  витрат  ;                                                   
харчування членів журі, гостей,  обслуговуючого  персоналу, акредитованих журналістів, медперсоналу, водіїв, харчування охорони, проживання   гостей, членів  журі,  придбання квітів (журі, гості, гала – концерт),
оплату праці професійного фотографа,  ведучих,телебачення;
оренда приміщень.
       Оргкомітет може забезпечити проживання у 2-х,  3-х місних номерах зі зручностями та двухразове харчування учасників і осіб, що їх супроводжують, із розрахунку 450,00грн.,   та проживання у  4-х  - 6 ти місних номерах зі зручностями  на коридорі та двухразове харчування учасників і осіб, що їх супроводжують, із розрахунку  400,00грн, за одну особу на добу , транспортом  та екскурсійними програмами за додаткову плату  згідно попередньої заявки.   
 Кошти слід перерахувати до 19 жовтня 2019р. на рахунок:
ТОВ КОЦ “Цитадель”    р/р 26006053142056 в ПАТ КБ “ПРИВАТБАНК”  ,  МФО 321842, Код ЗКПО 32700046 , Платник податку на прибуток на загальних умовах .
 
 Порядок подання заявок на участь у фестивалі. ( Додаток №1 )
Анкети-заявки на участь у фестивалі - конкурсі (зразок додається) необхідно подати оргкомітету до 19 жовтня 2019р.
 Документи, надіслані із запізненням, не розглядаються
 
Авторські права.
  -Автор проекту та засновник фестивалю, керуючись діючим законодавством України з охорони авторських прав та інтелектуальної власності, всю друковану продукцію, аудіо, відео,кіно матеріали, які виготовлені в рамках фестивалю , оголошує власністю автора проекту та засновника.
  Символ, назва, положення та товарний знак фестивалю є власністю автора проекта та засновника і можуть бути використані іншими сторонами з комерційною та рекламною метою тільки з їх дозволу.
Засновник залишає за собою право:
використовувати аудіо,відео матеріали у рекламних компаніях фестивалю;
показ відбіркового  та заключного етапу фестивалю по телебаченню;
запис  програм переможців на відео й розповсюдження їх без додаткового гонорару.
Символіка фестивалю- конкурсу:
Товарний знак фестивалю- конкурсу (емблема) включає в себе символ фестивалю  та слова «Всеукраїнський фестиваль – конкурс аматорських театрів  «Театральний форум 2019»
Фестиваль- конкурс  має свою музичну емблему (позивні). 
 
Місце проведення фестивалю- конкурсу:
Будинок культури «Чотири леви”. 
Київська область, смт. Гостомель,  вул. Радгоспна,37.
 
Їхати електропотягом до залізничного вокзалу м.Буча, далі  маршрутка №16 до зупинки - Будинок культури «Чотири леви”, або маршрутним таксі № 389 від метро « Академмістечко» до зупинки - Будинок культури «Чотири леви” масив Баланівка.
 
     Організатори фестивалю- конкурсу зроблять все можливе, аби Ваше перебування та участь у фестивалі    принесли Вам задоволення .  Бажаємо Вам творчого натхнення , професійних злетів, добробуту, миру та злагоди. 
Контакти оргкомітету.    www.citadel.in.ua e-mail: 4111370@ukr.net     
 067 319-22-45; 050 527-80-33 (директор Центру  “Цитадель”  Лідія  Мельник);
  (044) 222-83-97 ,  050 189-06-92; 097-556-00-76   (автор та режисер – постановник   Ольга  Успенська).
 

Інформація

02.10.2018Фестиваль духовної музики “Введенські піснеспіви”
08-09 грудня 2018р пройде X-й  ювілейний Всеукраїнський фестиваль духовної музики детальніше »
24.09.2018Фестиваль «Театральний форум 2018»
26 - 28 жовтня  2018р.  XVIII Всеукраїнський фестиваль аматорських театрів «Театральний детальніше »
19.09.201830.09.2018р.Святкова вечірка «Надія, Віра та Любов»
30 вересня 2018 р. Святкова вечірка «Надія, Віра та Любов»  Ресторан «Галс» та детальніше »
19.09.2018Відпочинок у Карпатах м. Славське
Запрошуємо Вас на час дитячих канікул на відпочинок в Карпати, м. Славське.  Що детальніше »
усі статті