Категорії
АНОНС 2018 - 2019
ВІДПОЧИНОК В КАРПАТАХ
КОНКУРС КРАСИ
ФЕСТИВАЛІ 2019
ФЕСТИВАЛІ 2018
Фестивалі 2017
Фестивалі 2016
Контакти
+38/067/ 319-22-45
+38/096/ 627-99-09

citadel.in.ua@ukr.net

Запрошення


 
Творчий проект 
« Відродження починається з духовності». 
   
  
 ШАНОВНІ ДОБРОДІЇ!
Цей лист
Є ОФІЦІЙНИМ ЗАПРОШЕННЯМ  
аматорські  драматичні,  музично-драматичні,  оперні, балетні, лялькові театри; театри музичної комедії, юного глядача(театри читців, інтермедії, мініатюри та поезії), міміки та жесту; артисти розмовного жанру
для участі у
Вісімнадцятому  Всеукраїнському фестивалі аматорських театрів   «Театральний форум 2018» який проходить   з 27 по 28 жовтня  2018р. у м. Ірпінь  Київської області  під гаслом: «Ветерани, молодь, майбутнє» .
 Мета фестивалю  -    виявлення яскравих творчих колективів, окремих виконавців та подальшого розвитку театрального   мистецтва.
Засновник та організатор фестивалю
Культурно – оздоровчий центр «Цитадель».
Фестиваль  проводиться за підтримки:
Національної спілки театральних діячів України. 
Київської муніципальної академії естрадного та циркового  мистецтва
       ім. Л.Й.Утьосова.
Ірпінської міської ради.
Відділу культури національностей та релігій Ірпінської міської ради.
Екологічного підприємства «Рада».
Міжнародного  доброчинного фонду   «Українська хата».
Газети « Культура і життя»  
Газети « Ірпінський вісник»
Завдання фестивалю
Взаємозбагачення творчих шкіл та обмін репертуаром.
Популяризація розвитку аматорських театральних   колективів.
Підвищення рівня виконавської майстерності.
Проведення майстер – класів та творчих майстерень.
Презентація Приірпіння , як культурного центру передмістя Києва.
Умови проведення фестивалю
      До участі у фестивалі запрошуються аматорські  драматичні,  музично-драматичні,  оперні, балетні, лялькові театри; театри музичної комедії, юного глядача(театри читців, інтермедії, мініатюри та поезії), міміки та жесту; артисти розмовного жанру. 
     Колективи представляють на конкурс малі сценічні форми, моноспектаклі, етюди, сцени із спектаклів і п'єс, що мають композиційно закінчений характер. 
В репертуарі театральних колективів мають бути твори сучасних авторів, а також вистави за творами кращих українських та зарубіжних класиків.
Драматичні гуртки повинні мати в своєму репертуарі багато актову виставу або програму з двох або трьох одно актових  п’єс.
Самодіяльні лялькові театри подають на конкурс дві вистави, одна з яких  для дітей дошкільного віку, друга для школярів молодших класів.
Самодіяльні театри мініатюр подають програми з творів малих форм на сучасні теми.  Тривалість виступів колективів  до 30 хв.
Читці подають відомості про репертуар – не менше 2 творів. У репертуарі читців рекомендується мати суспільно значимі твори, оин з яких відповідає гаслу фестивалю, тривалість виступу  до 12 хв.
           
 Фестиваль проводиться у категоріях А(ветерани), В  (дорослі), D (студенти, молодь), С (діти). 
 
Журі фестивалю.
 Склад  журі  фестивалю   формується оргкомітетом.
 До його складу входять:
        Заслужені діячі культури і мистецтв України, провідні  викладачі вищих та середніх спеціальних навчальних закладів, Народні та Заслужені  артисти України, керівники аматорських колективів.
Підсумки підраховують по 10-ти бальній системі.
Журі фестивалю має право:
Визначати володаря  Гран – Прі фестивалю;
Нагороджувати дипломом відповідного ступеню кілька учасників ( у випадку великої кількості заявникі за  відповідними  номінаціями та віковіми  категоріями);
Зупиняти виступ , у разі перевищення  встановленого часу виступу або при виявленні інших порушень правил зазначених у Положенні фестивалю. 
 Критерії оцінювання фестивалю .
По кожній номінації фестивалю журі приймає рішення  шляхом обміну думками та голосуванням.           
Виступи учасників оцінюються за такими критеріями:
драматургія спектаклю;
режисерське втілення;
акторська майстерність;
художнє, музичне оформлення,костюми;
сценографія;
оригінальність рішення;
загальна культура.
 
 Нагородження учасників фестивалю
Дипломом Гран-прі нагороджується найкращий учасник фестивалю (одна виконавська одиниця) у трьох номінаціях - ( театр, читець ),отримують кубок або статуетку, сувеніри або подарунки від спонсорів.
Дипломами   І, ІІ, ІІІ ступенів нагороджуються учасники у кожній номінації та віковій категорії, отримують кубок або статуетку, сувеніри або подарунки від спонсорів.
Викладачі,члени журі, керівники колективів та спонсори отримують почесні  дипломи – подяки.
Журі має право визначати кількість нагороджених, не присуджувати Гран-прі, диплом І, ІІ, ІІІ ступеня.
У заключному етапі фестивалю  беруть участь колективи з кращими конкурсними виступами.
Програму Гала-концерту   визначає режисерсько - постановочна група на підставі рішень журі. 
       
Спеціальні премії.
       Спеціальні премії від партнерів, благодійників, меценатів, з якими співпрацює фестиваль, а також від членів журі передбачаються  для будь – кого із конкурсантів за рішенням журі та організаторів.
      Передбачені листи – подяки спонсорам, керівникам  колективів  за попередньою подачею заявок .                                               
  Організація фестивалю-конкурсу.
-  Оргкомітет, який приймає заявки на участь у фестивалі, забезпечує умови для конкурсних та концертних виступів, залучає представників засобів масової інформації.
 -  Оргкомітет створює режисерсько-постановочну групу та організовує роботу
 прес -  центру.
 -  Оргкомітет залишає за собою право без оплати учасникам використовувати надані аудіо, та відеоматеріали у рекламних кампаніях фестивалю, в його ході здійснювати фотографування, аудіо,та відео записи і в подальшому розміщувати їх у засобах масової інформації.
 -  Окрім  конкурсних програм кращі  колективи та виконавці з числа переможців приймають участь у заходах, які передбачені програмою фестивалю ( відкриття / закриття фестивалю, виїзні концерти та інше).  
 -  Оргкомітет вживає всіх необхідних заходів, на території проведення фестивалю-конкурсу для безпеки учасників, за умови дотримання ними правил поведінки і норм пожежної безпеки. 
 -  Проїзд, харчування і проживання учасники фестивалю та особи, що їх супроводжують, здійснюють за власний кошт або за рахунок відряджуючої сторони.
У дні проведення фестивалю діятиме містечко майстрів та виставка - продаж творів декоративно-прикладного і образотворчого мистецтва,  Організатор -  Геворкян Надія Петрівна, тел..0671472746
             Запрошуємо до участі у роботі виставки народних майстрів та творчі колективи за попередніми заявками.  Передбачені листи – подяки майстрам .
Організатор фестивалю  протягом  двох днів безкоштовно забезпечує  усіх учасників   фестивалю чаєм, пиріжками  та бутербродами.
Фінансові умови.  Фестиваль  не є комерційним заходом. 
Оргкомітет фестивалю формує фестивальний фонд за рахунок спонсорських внесків та реєстраційних внесків учасників фестивалю.
       Для покриття витрат, пов’язаних з організацією проведення  фестивалю кожен учасник або колектив робить організаційний внесок:

  400,00  грн.    - читці-виконавці ;
1500,00 грн.     - колективи до 10 осіб ;
2500,00 грн.   - колективи, що налічують 10 і більше осіб. 
Повна сума організаційного внеску може бути також сплачена у день проведення фестивалю.
Пільги на організаційний внесок. 
 Правом участі без оплати у фестивалі користуються діти, позбавлені соціального захисту (діти-сироти, діти  позбавлені батьківського піклування, вихованці дитячих будинків і шкіл – інтернатів)
    
  Оргкомітет використовує кошти на:
призовий та нагородний  фонд фестивалю;
послуги  з технічного забезпечення фестивальних заходів ( частково), оренду     екранів, оренду сценічного обладнання,  дизайн   сцени в концертному залі; 
оплату творчої  роботи журі, ведучих, обслуговуючого персоналу, режисерсько – постановочної групи, оргкомітету, світло та звуко техніків;
виготовлення фестивальної символіки та сувенірної продукції для почесних гостей, спонсорів та переможців фестивалю ;
рамки, друкування афіш, дипломів, запрошень, листівок, буклетів, пакетів та інше;    обсл. веб-сайту,  оплата бухгалтера, гонорари запрошеним професійним артистам;
організація «Coffee break» для всіх учасників впродовж основних фестивальних днів;
видатки  на  канцелярські товари,  видатки на  роботу оргтехніки, телефонні розмови;
оплату  інтернету, витрат на господарські потреби непередбачених  витрат;                                                   
харчування членів журі, гостей,  обслуговуючого  персоналу, акредитованих журналістів, медперсоналу, водіїв, харчування охорони, проживання   гостей, членів  журі,  придбання квітів (журі, гості, гала – концерт),
оплату праці професійного фотографа,  ведучих,телебачення;
оренда приміщень.
 
       Оргкомітет може забезпечити проживання у 2-х,  3-х місних номерах зі зручностями та двухразове харчування учасників і осіб, що їх супроводжують, із розрахунку 450,00грн.,   та проживання у  4-х  - 6 ти місних номерах зі зручностями  на коридорі та двухразове харчування учасників і осіб, що їх супроводжують, із розрахунку  350,00грн, за одну особу на добу, транспортом  та екскурсійними програмами за додаткову плату  згідно попередньої заявки.
  
Кошти слід перерахувати до 19 жовтня 2018р. на рахунок:
ТОВ КОЦ “Цитадель”    р/р 26006053142056 в ПАТ КБ “ПРИВАТБАНК”,  МФО 321842, Код ЗКПО 32700046, Платник податку на прибуток на загальних умовах .
 Порядок подання заявок на участь у фестивалі. ( Додаток №1 )
 
Анкети-заявки на участь у фестивалі (зразок додається) необхідно подати оргкомітету до 19 жовтня 2018р. Документи, надіслані із запізненням, не розглядаються. 
 
Авторські права.
  -Автор проекту та засновник фестивалю, керуючись діючим законодавством України з охорони авторських прав та інтелектуальної власності, всю друковану продукцію, аудіо, відео,кіно матеріали, які виготовлені в рамках фестивалю, оголошує власністю автора проекту та засновника.
  Символ, назва, положення та товарний знак фестивалю є власністю автора проекта та засновника і можуть бути використані іншими сторонами з комерційною та рекламною метою тільки з їх дозволу.
Засновник залишає за собою право:
використовувати аудіо,відео матеріали у рекламних компаніях фестивалю;
показ відбіркового  та заключного етапу фестивалю по телебаченню;
запис  програм переможців на відео й розповсюдження їх без додаткового гонорару.
Символіка фестивалю.
Товарний знак фестивалю (емблема) включає в себе символ фестивалю  та слова «Всеукраїнський фестиваль аматорських театрів «Театральний форум 2018»
Фестиваль  має свою музичну емблему (позивні). 
Місце проведення фестивалю.
Київська обл., місто Ірпінь, вул. Соборна, 183, міський Будинок культури.
 
               Їхати:   електропотягом з  м. Києва  до залізничного вокзалу м. Ірпінь, далі маршрутним таксі № 3 та №11 до Будинку культури  вул. Соборна,183 , зупинка БКЗ  або від станції метро “Академмістечко”  маршрутним таксі  № 420 до зупинки БКЗ м. Ірпінь, Будинок культури, вул. Соборна,183.
 
     Організатори фестивалю зроблять все можливе, аби Ваше перебування та участь у фестивалі    принесли Вам задоволення .  Бажаємо Вам творчого натхнення, професійних злетів, добробуту, миру та злагоди. 

Контакти оргкомітету.    
Посилання в ФБ на всі фестивалі https://www.facebook.com/groups/citade.in.ua/
Посилання в ФБ ТОВ КОЦ "Цитадель" https://www.facebook.com/citadel.in.ua/
 067 319-22-45,  050 527-80-33 (директор Центру  “Цитадель”  Лідія Іванівна Мельник);
044 222-83-97,  050 189-06-92; 097-556-00-76   (автор та режисер – постановник фестивалю Ольга Ростиславівна Успенська).
 
 
 

Інформація

02.10.2018Фестиваль духовної музики “Введенські піснеспіви”
08-09 грудня 2018р пройде X-й  ювілейний Всеукраїнський фестиваль духовної музики детальніше »
24.09.2018Фестиваль «Театральний форум 2018»
26 - 28 жовтня  2018р.  XVIII Всеукраїнський фестиваль аматорських театрів «Театральний детальніше »
19.09.201830.09.2018р.Святкова вечірка «Надія, Віра та Любов»
30 вересня 2018 р. Святкова вечірка «Надія, Віра та Любов»  Ресторан «Галс» та детальніше »
19.09.2018Відпочинок у Карпатах м. Славське
Запрошуємо Вас на час дитячих канікул на відпочинок в Карпати, м. Славське.  Що детальніше »
усі статті