Категорії
АНОНС
Фестивалі 2017
Фестивалі 2016
Контакти
+38/067/ 319-22-45
+38/096/ 627-99-09

office@citadel.in.ua

Положення


 ТВОРЧИЙ ПРОЕКТ

“ВІДРОДЖЕННЯ ПОЧИНАЄТЬСЯ З ДУХОВНОСТІ”
 

ПОЛОЖЕННЯ
про X -й  Всеукраїнський фестиваль-конкурс аматорської творчості
“ПІСЕННІ ВІЗЕРУНКИ”.
 
І. Загальні положення.
 X Всеукраїнський фестиваль-конкурс аматорської творчості “Пісенні візерунки” (далі – фестиваль-конкурс) проводиться 16-17 вересня 2017р. з метою збереження та подальшого розвитку української народної творчості.
  
 ІI.       Засновник та організатор  фестивалю.
Культурно-оздоровчий центр “Цитадель”.
       За підтримки:
Національної всеукраїнської музичної спілки. 
Національної хореографічної спілки України.
Міжнародного  доброчинного фонду « Українська хата».
Національної радіокомпанії України.
Екологічного  підприємства  « Рада».
Бучанської міської ради.
Всеукраїнської газети « Порадниця».
Газети “ Ірпінський вісник»
        Завдання фестивалю - конкурсу.
Розширення музично-просвітницької діяльності аматорських колективів та окремих виконавців, залучення їх до активної участі у культурному житті держави.
Виявлення талановитих дітей та творчої молоді.
Підвищення рівня виконавської майстерності.
Розвиток мистецтва акомпанементу.
Взаємозбагачення творчих шкіл та обмін досвідом.
Залучення широкої громадськості до вирішення проблем аматорської творчості.
Визначення перспектив розвитку української народної творчості.
Висвітлення через засоби масової інформації досягнень аматорських колективів та окремих виконавців.
Презентація Приірпіння, як культурного центру передмістя Києва.
 
ІV.   Умови проведення.
До участі у фестивалі-конкурсі запрошуються аматорські вокально-хорові, інструментальні, хореографічні колективи, окремі виконавці та концертмейстери з усіх областей України   ,  міста Києва  незалежно від їх галузевого підпорядкування і без вікових обмежень.
Фестиваль-конкурс проводиться у категоріях А (дорослі), В (студенти), С (діти), D (ветерани) за номінаціями:
- Хорові колективи (академічні, народні).
- Вокальні ансамблі (академічні, народні, естрадні).
- Фольклорні гурти,фольклорно – етнографічні ансамблі.
- Капели та ансамблі бандуристів.
- Солісти-вокалісти , дуети, тріо,квартети (академічний, народний, естрадний спів).
- Хореографічні колективи: народна хореографія;
стилізований народний танець;сучасна хореографія;
естрадна хореографія;   бальна хореографія.
       -       Інструментальні ансамблі.
       -       Концертмейстери.
       -       Читці – дикламатори.
       -        Народні усмішки.      
V.   Вимоги до програм.
       Програму фестивалю-конкурсу складають автентичні   зразки української народної творчості та різні форми їх обробки, сучасна творчість народу.
      Хорові колективи, капели бандуристів виконують програми з чотирьох  різнохарактерних творів, два з яких без супроводу. Тривалість виступу до 15 хв.
     Фольклорні гурти, ансамблі бандуристів та вокальні ансамблі (п’ять і більше осіб) виконують три різнохарактерних твори. Тривалість виступу до 12 хв.
      Хореографічні колективи,  представляють не більше 3х номерів у всіх номінаціях та вікових категоріях. Тривалість виступу до 12хв. 
      Солісти-вокалісти, дуети,  тріо, ансамблі бандуристів та вокальні ансамблі чисельністю до чотирьох осіб виконують два різнохарактерних твори. Тривалість виступу до 8 хв.
        Конкурс концертмейстерів проводиться у два тури. В першому турі учасники виконують програму із своїм колективом чи солістом (за вимогами відповідних номінацій), у другому турі – один твір з репертуару ілюстратора, визначеного оргкомітетом. Учасникам другого туру надається 15-хвилинна репетиція з ілюстратором.
 Солісти та вокальні ансамблі можуть використовувати якісні фонограми “мінус”. 
 
До виступів самодіяльних заслужених колективів України, аматорських народних та зразкових хорових, музичних танцювальних та інших мистецьких формувань ставляться підвищенні вимоги, як до колективів, що є вищою формою  розвитку художньої самодіяльності і взірцем творчої, концертної та учбово-виховної роботи.
Колективи , які у зайняли нагороду Гран – Прі на минулому фестивалі, протягом трьох років приймають участь , як гості фестивалю.

  VІ. Журі фестивалю-конкурсу.
До складу журі фестивалю-конкурсу запрошуються відомі діячі культури та  мистецтва, керівники провідних творчих колективів.
              Голова журі -   заслужений працівник культури України,  секретар Національної всеукраїнської музичної спілки,  професор Київського національного університету культури і мистецтв,  художній керівник заслуженого народного ансамблю пісні і танцю України «Дарничанка» - Андрійчук Петро Олександрович, м. Київ. 

Виступи колективів і окремих виконавців оцінюються за такими критеріями:
- художній рівень репертуару;
- відповідність репертуару віковій категорії;
- стилістичне розмаїття програми;
- оригінальність інтерпретації;
- техніка та майстерність виконання: виразність, емоційність, драматургія, чистота інтонування, чіткість дикції, ансамбль, динамічні відтінки;
- якість супроводу;
- сценічна культура: зовнішній вигляд, вбрання, сценографія.
 
  VІI. Нагородження учасників фестивалю-конкурсу.
  Дипломом Гран-прі нагороджується найкращий учасник фестивалю.( Можуть бути три переможці у різних категоріях)
 Дипломами лауреатів І, ІІ, ІІІ ступенів нагороджуються учасники у кожній номінації та віковій категорії.
 Журі має право визначати кількість нагороджених, не присуджувати Гран-прі, диплом І, ІІ, ІІІ ступеню.
 Оргкомітет, журі, спонсори, громадські та інші організації мають право встановлювати спеціальні призи та премії учасникам конкурсу. Всі нагороди погоджуються з журі.  Рішення журі остаточне і перегляду не підлягає.
  VІIІ. Організація фестивалю-конкурсу.
    Оргкомітет, який приймає заявки на участь у фестивалі, забезпечує умови для конкурсних та концертних виступів, залучає представників засобів масової інформації.
  Оргкомітет створює режисерсько-постановочну групу та організовує роботу прес -  центру.
       Оргкомітет залишає за собою право без оплати учасникам використовувати надані аудіо, та відеоматеріали у рекламних кампаніях фестивалю, в його ході здійснювати фотографування, аудіо,та відео записи і в подальшому розміщувати їх у засобах масової інформації.
      Окрім  конкурсних програм кращі  колективи та виконавці з числа переможців приймають участь у заходах, які передбачені програмою фестивалю ( відкриття / закриття фестивалю, виїзні концерти та інше).
  
 Оргкомітет вживає всіх необхідних заходів, на території проведення фестивалю-конкурсу для безпеки учасників, за умови дотримання ними правил поведінки і норм пожежної безпеки.
 
Передбачені листи – подяки спонсорам, керівникам  колективів  за попередньою подачею заявок .
Фестиваль-конкурс не є комерційним заходом.  Витрати організації фестивалю здійснюються за рахунок  благодійних,спонсорських внесків, добровільних пожертвувань організацій та приватних осіб.                    
   
Для покриття витрат, пов’язаних з організацією проведення  фестивалю кожен учасник або колектив робить організаційний внесок:
                    300,00 грн.                    солісти-вокалісти;
                    600,00 грн.                           дуети ;
                    900.00 грн.                           тріо;
                  1500,00 грн.                           колективи до 10 осіб;
                  2000,00 грн.                           колективи, що налічують 10 і більше осіб. 
 
Повна сума організаційного внеску може бути також сплачена у день проведення фестивалю – конкурсу.
 
Правом участі без оплати у фестивалі користуються   (діти-сироти, діти, позбавлені батьківського піклування, вихованці дитячих будинків і шкіл – інтернатів, діти учасників АТО, люди з обмеженими можливостями) 
Оргкомітет займається організацією зустрічі, розселенням та харчуванням учасників за попередніми заявками. Всі витрати за проїзд, проживання та харчування учасників фестивалю-конкурсу, викладачів, керівників колективів, концертмейстерів і батьків здійснюють за рахунок направляючої сторони  
 Оргкомітет може забезпечити проживання у 2,3-х місних номерах зі зручностями , двох разове  харчування учасників і осіб, що їх супроводжують, із розрахунку 350,00 грн. за одну особу на добу та 4-6- ти місне розміщення зі зручностями на коридорі та двох разове  харчування із розрахунку 250,00грн, за одну особу на добу ,  також транспортом , екскурсійними програмами за додаткову плату та згідно попередньої заявки.   
Кошти слід перерахувати до 15 вересня  2017р. на рахунок,  або  внести готівкою у день заїзду за попереднім погодженням.        
ТОВ КОЦ “Цитадель”    р/р 26006053142056 в ПАТ КБ “ПРИВАТБАНК”  ,  МФО 321842, 
Код ЗКПО 32700046 , Платник податку на прибуток на загальних умовах .
 
  У дні проведення фестивалю діятиме містечко майстрів та виставка-продаж творів декоративно-прикладного і образотворчого мистецтва,   організатор -  Геворкян Надія Петрівна, тел..0671472746
     Вартість участі у виставці становить 100,00грн. за 2 дні.
Організатор фестивалю  протягом  двох днів безкоштовно забезпечує  усіх учасників   фестивалю чаєм, пиріжками  та бутербродами.
Оргкомітет використовує кошти на:
призовий та нагородний  фонд фестивалю;
послуги  з технічного забезпечення фестивальних заходів , оренду сценічного обладнання,  дизайн   сцени в концертному залі; 
оплату творчої  роботи журі, ведучих , обслуговуючого персоналу , режисерсько – постановочної групи, оргкомітету, світло та звукотехніків;
виготовлення фестивальної символіки та сувенірної продукції для почесних гостей, спонсорів та переможців фестивалю ;
рамки, друкування афіш, дипломів, запрошень, листівок, буклетів, пакетів, біл-бордів та інше,  обслуговування веб  - сайту,  оплата бухгалтера, гонорари запрошеним професійним артистам;
організація «Coffee break» для всіх учасників впродовж основних фестивальних днів;
видатки  на  канцелярські товари,  видатки на  роботу оргтехніки  , телефонні розмови ;
оплату  інтернету  , витрати на господарські потреби  і  непередбачені  витрати  ;                                                   
харчування та проживання  членів журі, гостей,  обслуговуючого  персоналу, акредитованих журналістів,  придбання квітів (журі, гості, гала – концерт) ; 
оренда та заправка автотранспорту для перевезення членів журі , оргкомітету,замовлення та  доставку нагородної продукції;
оплату праці професійного фотографа,  ведучих;
оренда приміщень.
  ІХ. Авторські права.    
Автор проекту та засновник фестивалю, керуючись діючим законодавством України з охорони авторських прав та інтелектуальної власності, всю друковану продукцію, аудіо, відео, кіно матеріали, які виготовлені в рамках фестивалю, оголошує власністю автора проекту та засновника.
      Символ, назва, положення та товарний знак фестивалю є власністю автора проекту та засновника і можуть бути використані іншими сторонами з комерційною та рекламною метою тільки з їх дозволу.
     Засновник та Режисер – постановник залишають за собою право:
використовувати аудіо, відео матеріали у рекламних компаніях фестивалю;
показ вибіркового та заключного етапів фестивалю по телебаченню;
запис програм переможців на відео й розповсюдження їх без додаткового гонорару.
 
Х.    Символіка конкурсу.
  Товарний знак фестивалю-конкурсу(емблема) включає в себе символ фестивалю-конкурсу та слова    “Всеукраїнський фестиваль-конкурс аматорської творчості “Пісенні візерунки”.  Фестиваль-конкурс має свою музичну емблему (позивні).
 
 ХI. Порядок подання заявок на участь у фестивалі.
Анкети-заявки , списки учасників колективу ( окремих виконавців) та перелік музичних творів, композицій, танців , та сольних номерів на участь у фестивалі  необхідно подати оргкомітету до 15 вересня 2017р.
Дата поштового надходження визначається за штемпелем місця відправлення. Документи, надіслані із запізненням, не розглядаються.     До анкети-заявки додаються художні фото, аудіо  та відео матеріали.
  
 
 ХIІ. Місце проведення фестивалю-конкурсу.
  Київська область, м. Буча, вул. Інститутська,54, Міський парк. Літній театр.
 
           Бучанський міський  парк знаходиться в 20 км від Києва.  Доїхати до парку    можна як на легковому авто по трасі Київ - Ковель , так і на громадському транспорті: маршрутному таксі  чи  электропотязі. Не враховуючи машину, зручніше всього добратися   на маршрутці  422, яка  відправляється від ст. метро Академмістечко  та зупиняється  в 800 метрах від парку. Периодичність руху маршрутного транспорту - 15-20 хвилин. При необхідності  можна зкористатися  прохідними маршрутками №21, 387, 423, 746, 816 - зупинка магазин « Новус».
 

  Контакти оргкомітету.   

 www.citadel.in.ua    e-mail: 4111370@ukr.net

https://www.ok.ru/viiivseukr  - однокласники

https://vk.com/event89426146 - ВК

 


Т/ф: 067 319-22-45; 050 527-80-33 (директор Центру  “Цитадель”  Лідія Іванівна Мельник);
(044) 222-83-97 ,  050 189-06-92; 097-556-00-76
(автор та режисер – постановник фестивалю Ольга Ростиславівна Успенська).
(Звукорежисер фестивалю, директор музичної компанії  «D-musik»  Леонід Драп 0677035122)
 
 Організатор та автор творчого проекту бажають усім міцного здоров’я, творчої наснаги, досягнень та перемог, а нашому творчому проекту підтримки не байдужих до аматорського мистецтва людей, зустрічі з новими і вже добре знайомими творчими колективами та особистостями, а головне – подальшого процвітання в ім’я нашої держави.
 
 
  
 

 

Інформація

01.08.2016ПРЕС-РЕЛІЗ Фестиваль"Пісенні Візерунки"
  Творчого проекту"Відродження починається з духовності"  Щиро вітаємо усіх, детальніше »
09.03.2016KidsWill, ТРЦ «ART Mall» открыта новая станция - Студии моды MustHave
В детском городе профессий KidsWill, ТРЦ «ART Mall» открыта новая станция - Студии моды детальніше »
07.03.2016КАСТИНГ
19-22 марта 2016 Объявляем набор участников на съемку в детско-юношескую передачу детальніше »
усі статті