Запрошення
Творчий проект
«Відродження починається з духовності».
ШАНОВНІ ДОБРОДІЇ!
Цей лист
Є ОФІЦІЙНИМ ЗАПРОШЕННЯМ
Драматичним гурткам, Самодіяльним ляльковим театрам, Самодіяльним театрам мініатюр, Читцям – екламаторам,Театральним колективам, Виконавцям оригінального жанру, Цирковим колективам.
для участі у фестивалі.
Сімнадцятий Всеукраїнський фестиваль аматорських театрів та цирку «Театральний форум 2017» проходить з 28 жовтня по 29 жовтня 2017р.
Фестиваль пройде під гаслом: «Ветерани, молодь, майбутнє» з метою виявлення яскравих творчих колективів, окремих виконавців та подальшого розвитку театрального та циркового мистецтва.
Засновник та організатор фестивалю
• Культурно – оздоровчий центр «Цитадель».
Фестиваль проводиться за підтримки:
• Національної спілки театральних діячів України.
• Київської муніципальної академії естрадного та циркового мистецтва
ім. Л.Й.Утьосова.
• Ірпінської міської ради
• Екологічного підприємства «Рада».
• Міжнародного доброчинного фонду «Українська хата».
• Газети « Ірпінський вісник»
• Всеукраїнської газети «Порадниця»
Завдання фестивалю
• Взаємозбагачення творчих шкіл та обмін репертуаром.
• Популяризація розвитку аматорських театральних та циркових творчих колективів.
• Підвищення рівня виконавської майстерності.
• Проведення майстер – класів та творчих майстерень.
• Презентація Приірпіння , як культурного центру передмістя Києва.
Умови проведення фестивалю
До участі у фестивалі запрошуються аматорські драматичні, музично-драматичні, оперні, балетні, лялькові театри; театри музичної комедії, юного глядача(театри читців, інтермедії, мініатюри та поезії), міміки та жесту; артисти розмовного жанру самодіяльні циркові колективи ( пластичний етюд, акробатика, еквілібрування, антипод, каучук, жонгляж, клоунада)
Колективи представляють на конкурс малі сценічні форми, моноспектаклі, етюди, сцени із спектаклів і п'єс, що мають композиційно закінчений характер.
В репертуарі театральних колективів мають бути твори сучасних авторів, а також вистави за творами кращих українських та зарубіжних класиків.
Драматичні гуртки повинні мати в своєму репертуарі багато актову виставу або програму з двох або трьох одно актових п’єс.
Самодіяльні лялькові театри подають на конкурс дві вистави, одна з яких для дітей дошкільного віку, друга для школярів молодших класів.
Самодіяльні театри мініатюр подають програми з творів малих форм на сучасні теми. Тривалість виступів колективів до 90 хв.
Читці подають відомості про репертуар – не менше 3 творів. У репертуарі читців рекомендується мати суспільно значимі твори, один з яких відповідає гаслу фестивалю, тривалість виступу до 15 хв.
Театральні колективи повинні мати візитівки тривалістю виступів до 10 хв.
Сценки, інтермедії, монологи, мініатюри мають виконуватись у гримі та театральних костюмах.
Циркове мистецтво – самодіяльні циркові колективі представляють на фестиваль програму , складену з номерів, властивих даному колективу - циркову композицію.
Тематична спрямованість програми має відповідати основним завданням фестивалю «Яскраве циркове шоу».
Виконавці оригінального жанру ( жонглювання, ілюзії, маніпуляції, клоунади, пантоміми, музичної ексцентрики, художнього свисту, акробатики, тощо) подають індивідуальні програми з зазначенням характеру номера.
Тривалість виступу виконавців оригінального жанру не більше 15 хв., циркового колективу не більше 25 хв.
Фестиваль проводиться у категоріях А(ветерани), В (дорослі), D (студенти, молодь), С(діти).
Журі фестивалю .
- Склад журі фестивалю формується оргкомітетом.
До його складу входять:
Заслужені діячі культури і мистецтв України, провідні викладачі вищих та середніх спеціальних навчальних закладів, Народні та Заслужені артисти України.
Підсумки підраховують по 10-ти бальній системі.
Журі фестивалю має право:
• Присуджувати Гран – Прі фестивалю;
• Присуджувати звання «Лауреат» , « Дипломант» 1,2,3 стцупеню,або «Учасник»;
• Нагороджувати одним званням кілька учасників( у випадку великої кількості учасників у відповідній номінації та віковій категорії);
• Присуджувати спеціальну номінацію(спеціальне звання),в тому числі кращим керівникам;
• Зупиняти виступ ,у разі перевищення встановленого часу виступу або при виявленні інших порушень правил фестивалю.
Критерії оцінювання фестивалю-конкурсу.
По кожній номінації фестивалю журі приймає рішення шляхом обміну думками та голосуванням.
Виступи учасників оцінюються за такими критеріями:
• драматургія спектаклю;
• режисерське втілення;
• акторська майстерність;
• художнє, музичне оформлення,костюми;
• сценографія;
• оригінальність рішення;
• загальна культура.
Нагородження учасників фестивалю
Дипломом Гран-прі нагороджується найкращий учасник фестивалю (одна виконавська одиниця) у трьох номінаціях - ( театр, читець, цирк),отримують кубок або статуетку, сувеніри або подарунки від спонсорів.
• Дипломами лауреатів І, ІІ, ІІІ ступенів нагороджуються учасники у кожній номінації та віковій категорії, отримують кубок або статуетку, сувеніри або подарунки від спонсорів.
• Викладачі,члени журі, керівники колективів та спонсори отримують почесні дипломи – подяки.
• Журі має право визначати кількість нагороджених, не присуджувати Гран-прі, диплом І, ІІ, ІІІ ступеня.
• У заключному Гала-концерті беруть участь переможці відбіркових конкурсних програм.
• Програму Гала-концерту визначає режисерсько - постановочна група на підставі рішень журі,після проведення відбіркових конкурсних програм за номінаціями.
Рішення журі оголошується в день проведення Гала – концерту є остаточним та перегляду не підлягає. Учасникам фестивалю, котрі зайняли призові місця в кожній номінації присуджується звання « Лауреат» з врученням дипломів Гран –Прі, I, II, III ступенів, кубків або статуетки з логотипом фестивалю, сувенірної продукції та подарунки від спонсорів.
Спеціальні премії.
Спеціальні премії від партнерів, благодійників, меценатів, з якими співпрацює фестиваль, а також від членів журі передбачаються для будь – кого із конкурсантів за рішенням журі та організаторів.
Передбачені листи – подяки спонсорам, керівникам колективів за попередньою подачею заявок .
Організація фестивалю-конкурсу.
- Оргкомітет, який приймає заявки на участь у фестивалі, забезпечує умови для конкурсних та концертних виступів, залучає представників засобів масової інформації.
- Оргкомітет створює режисерсько-постановочну групу та організовує роботу прес - центру.
- Оргкомітет залишає за собою право без оплати учасникам використовувати надані аудіо, та відеоматеріали у рекламних кампаніях фестивалю, в його ході здійснювати фотографування, аудіо,та відео записи і в подальшому розміщувати їх у засобах масової інформації.
- Окрім конкурсних програм кращі колективи та виконавці з числа переможців приймають участь у заходах, які передбачені програмою фестивалю ( відкриття / закриття фестивалю, виїзні концерти та інше).
- Оргкомітет вживає всіх необхідних заходів, на території проведення фестивалю-конкурсу для безпеки учасників, за умови дотримання ними правил поведінки і норм пожежної безпеки.
- Проїзд, харчування і проживання учасники фестивалю та особи, що їх супроводжують, здійснюють за власний кошт або за рахунок відряджуючої сторони.
У дні проведення фестивалю діятиме містечко майстрів та виставка - продаж творів декоративно-прикладного і образотворчого мистецтва, Організатор - Геворкян Надія Петрівна, тел..0671472746
Запрошуємо до участі у роботі виставки народних майстрів та творчі колективи за попередніми заявками. Передбачені листи – подяки майстрам .
Організатор фестивалю протягом двох днів безкоштовно забезпечує усіх учасників фестивалю чаєм, пиріжками та бутербродами.
Фінансові умови.
Фестиваль-конкурс не є комерційним заходом.
Оргкомітет фестивалю формує фестивальний фонд за рахунок спонсорських внесків та реєстраційних внесків учасників фестивалю.
Для покриття витрат, пов’язаних з організацією проведення фестивалю кожен учасник або колектив робить організаційний внесок:
300,00 грн. - читці-виконавці ;
1500,00 грн. - колективи до 10 осіб ;
2000,00 грн. - колективи, що налічують 10 і більше осіб.
Повна сума організаційного внеску може бути також сплачена у день проведення фестивалю – конкурсу по згоді з організаторами.
Пільги на організаційний внесок.
Правом участі без оплати у фестивалі користуються діти, позбавлені соціального захисту (діти-сироти, діти, позбавлені батьківського піклування, вихованці дитячих будинків і шкіл – інтернатів), учасники з обмеженими можливостями.
Оргкомітет використовує кошти на:
• призовий та нагородний фонд фестивалю;
• послуги з технічного забезпечення фестивальних заходів ( частково), оренду плазмових та світлодіодних екранів, оренду сценічного обладнання, дизайн сцени в концертному залі;
• оплату творчої роботи журі, ведучих, обслуговуючого персоналу , режисерсько – постановочної групи, оргкомітету, світло та звукотехніків;
• виготовлення фестивальної символіки та сувенірної продукції для почесних гостей, спонсорів та переможців фестивалю ;
• рамки, друкування афіш, дипломів, запрошень, листівок, буклетів, пакетів, біл-бордів та ін., обсл. веб-сайту, оплата бухгалтера, гонорари запрошеним професійним артистам;
• організація «Coffee break» для всіх учасників впродовж основних фестивальних днів;
• видатки на канцелярські товари, видатки на роботу оргтехніки , телефонні розмови ;
• оплату інтернету, витрат на господарські потреби, інвентар, ремонт та реконструкція фестивальної сцени, реконструкція, ремонт та впорядкування, фестивальної площі та місць для глядачів непередбачених витрат ;
• харчування членів журі, гостей, обслуговуючого персоналу, акредитованих журналістів, медперсоналу, водіїв, харчування охорони, проживання гостей, членів журі, придбання квітів (журі, гості, гала – концерт),
• оплату праці професійного фотографа, ведучих,телебачення;
• оренда приміщень.
Оргкомітет може забезпечити проживання у 3-х місних номерах зі зручностями та двухразове харчування учасників і осіб, що їх супроводжують, із розрахунку 350,00 грн. за одну особу на добу або 4 -х місне розміщення зі зручностями на коридорі та двухразове харчування із розрахунку 250,00грн, за одну особу на добу , транспортом , екскурсійними програмами за додаткову плату та згідно попередньої заявки.
Кошти слід перерахувати до 26 жовтня 2017р. на рахунок:
ТОВ КОЦ “Цитадель” р/р 26006053142056 в ПАТ КБ “ПРИВАТБАНК” , МФО 321842, Код ЗКПО 32700046 , Платник податку на прибуток на загальних умовах .
Повна сума організаційного внеску може бути також сплачена у день проведення фестивалю – конкурсу.
Порядок подання заявок на участь у фестивалі. ( Додаток №1 )
Анкети-заявки на участь у фестивалі (зразок додається) необхідно подати оргкомітету до 26 жовтня 2017р.
Дата поштового надходження визначається за штемпелем місця відправлення.
Документи, надіслані із запізненням, не розглядаються.
Авторські права.
- Автор проекту та засновник фестивалю, керуючись діючим законодавством України з охорони авторських прав та інтелектуальної власності, всю друковану продукцію, аудіо, відео,кіно матеріали, які виготовлені в рамках фестивалю , оголошує власністю автора проекту та засновника.
- Символ, назва, положення та товарний знак фестивалю є власністю автора проекта та засновника і можуть бути використані іншими сторонами з комерційною та рекламною метою тільки з їх дозволу.
- Засновник залишає за собою право:
• використовувати аудіо,відео матеріали у рекламних компаніях фестивалю;
• показ відбіркового та заключного етапу фестивалю по телебаченню;
• запис програм переможців на відео й розповсюдження їх без додаткового гонорару.
Символіка фестивалю.
- Товарний знак фестивалю (емблема) включає в себе символ фестивалю та слова «Всеукраїнський фестиваль аматорських театрів та цирку «Театральний форум 2017»
- Фестиваль має свою музичну емблему (позивні).
Місце проведення фестивалю.
Київська обл., місто Ірпінь, вул. Соборна, 183, міський Будинок культури.
Їхати електропотягом з м. Києва до залізничного вокзалу м. Ірпінь, далі маршрутним таксі № 3 та №11 до Будинку культури вул. Соборна,183 , зупинка БКЗ , або від станції метро “Академмістечко” маршрутним таксі № 420 до зупинки БКЗ м. Ірпінь, Будинок культури, вул. Соборна,183.
Організатори фестивалю зроблять все можливе, аби Ваше перебування та участь у фестивалі принесли Вам задоволення та нову перемогу.
Бажаємо Вам творчого натхнення , професійних злетів, добробуту , миру та злагоди.
Контакти оргкомітету.
www.citadel.in.ua e-mail: 4111370@ukr.net
https://vk.com/club132855924 - ВК
https://www.ok.ru/group/54946898313230 - однокласники
067 319-22-45; 050 527-80-33 (директор Центру “Цитадель” Лідія Іванівна Мельник);
(044) 222-83-97, 050 189-06-92; 097-556-00-76 (автор та режисер – постановник фестивалю Ольга Ростиславівна Успенська).
Організатор та автор творчого проекту бажають усім міцного здоров’я, творчої наснаги, досягнень та перемог, а нашому творчому проекту підтримки не байдужих до аматорського мистецтва людей, зустрічі з новими і вже добре знайомими творчими колективами та особистостями, а головне – подальшого процвітання в ім’я нашої держави.
Інформація
08.01.2020Фестиваль-конкурс "Золоті ключі 2020"
29 лютого - 01 березня 2020р. – XI - й Всеукраїнський фольклорно – етнографічний детальніше »
29 лютого - 01 березня 2020р. – XI - й Всеукраїнський фольклорно – етнографічний детальніше »
08.01.2020Анонс на 2020
ШАНОВНІ ДОБРОДІЇ! Цей лист є офіційним запрошенням творчим колективам та окремим виконавцям детальніше »
ШАНОВНІ ДОБРОДІЇ! Цей лист є офіційним запрошенням творчим колективам та окремим виконавцям детальніше »
02.10.2018Фестиваль духовної музики “Введенські піснеспіви”
08-09 грудня 2018р пройде X-й ювілейний Всеукраїнський фестиваль духовної музики детальніше »
08-09 грудня 2018р пройде X-й ювілейний Всеукраїнський фестиваль духовної музики детальніше »
24.09.2018Фестиваль «Театральний форум 2018»
26 - 28 жовтня 2018р. XVIII Всеукраїнський фестиваль аматорських театрів «Театральний детальніше »
26 - 28 жовтня 2018р. XVIII Всеукраїнський фестиваль аматорських театрів «Театральний детальніше »
19.09.201830.09.2018р.Святкова вечірка «Надія, Віра та Любов»
30 вересня 2018 р. Святкова вечірка «Надія, Віра та Любов» Ресторан «Галс» та детальніше »
усі статті
30 вересня 2018 р. Святкова вечірка «Надія, Віра та Любов» Ресторан «Галс» та детальніше »