Категорії
АНОНС
Фестивалі 2017
Фестивалі 2016
Контакти
+38/067/ 319-22-45
+38/096/ 627-99-09

office@citadel.in.ua

Запрошення


 Творчий проект 

«Відродження починається з духовності».


 ШАНОВНІ ДОБРОДІЇ!

Цей лист
Є ОФІЦІЙНИМ ЗАПРОШЕННЯМ  
 
Драматичним гурткам, Самодіяльним ляльковим театрам, Самодіяльним театрам мініатюр, Читцям – екламаторам,Театральним колективам, Виконавцям оригінального жанру, Цирковим колективам.
для участі у фестивалі.
Сімнадцятий Всеукраїнський фестиваль аматорських театрів та цирку «Театральний форум 2017» проходить   з 28 жовтня по 29 жовтня  2017р.  
Фестиваль пройде під гаслом: «Ветерани, молодь, майбутнє» з метою   виявлення яскравих творчих колективів, окремих виконавців та подальшого розвитку театрального  та циркового мистецтва.
Засновник та організатор фестивалю
Культурно – оздоровчий центр «Цитадель».
 
Фестиваль  проводиться за підтримки:
Національної спілки театральних діячів України. 
Київської муніципальної академії естрадного та циркового  мистецтва
       ім. Л.Й.Утьосова.
Ірпінської міської ради
Екологічного підприємства «Рада».
Міжнародного  доброчинного фонду   «Українська хата».  
Газети « Ірпінський вісник»
Всеукраїнської газети «Порадниця» 
 
Завдання фестивалю
Взаємозбагачення творчих шкіл та обмін репертуаром.
Популяризація розвитку аматорських театральних та циркових творчих колективів.
Підвищення рівня виконавської майстерності.
Проведення майстер – класів та творчих майстерень.
Презентація Приірпіння , як культурного центру передмістя Києва.
 
Умови проведення фестивалю
      До участі у фестивалі запрошуються аматорські  драматичні,  музично-драматичні,  оперні, балетні, лялькові театри; театри музичної комедії, юного глядача(театри читців, інтермедії, мініатюри та поезії), міміки та жесту; артисти розмовного жанру самодіяльні циркові колективи ( пластичний етюд, акробатика, еквілібрування, антипод, каучук, жонгляж, клоунада)
 
     Колективи представляють на конкурс малі сценічні форми, моноспектаклі, етюди, сцени із спектаклів і п'єс, що мають композиційно закінчений характер. 
 
В репертуарі театральних колективів мають бути твори сучасних авторів, а також вистави за творами кращих українських та зарубіжних класиків.
Драматичні гуртки повинні мати в своєму репертуарі багато актову виставу або програму з двох або трьох одно актових  п’єс.
Самодіяльні лялькові театри подають на конкурс дві вистави, одна з яких  для дітей дошкільного віку, друга для школярів молодших класів.
Самодіяльні театри мініатюр подають програми з творів малих форм на сучасні теми.  Тривалість виступів колективів  до 90 хв.
Читці подають відомості про репертуар – не менше 3 творів. У репертуарі читців рекомендується мати суспільно значимі твори, один з яких відповідає гаслу фестивалю, тривалість виступу  до 15 хв.
Театральні колективи повинні мати візитівки тривалістю виступів  до 10 хв.
Сценки, інтермедії, монологи, мініатюри мають виконуватись у гримі та театральних костюмах.
          Циркове мистецтво – самодіяльні циркові колективі  представляють на фестиваль програму , складену з номерів, властивих даному колективу -  циркову композицію.
 
         Тематична спрямованість програми має відповідати основним завданням фестивалю «Яскраве циркове шоу».
         Виконавці оригінального жанру ( жонглювання, ілюзії, маніпуляції, клоунади, пантоміми, музичної ексцентрики, художнього свисту, акробатики, тощо) подають індивідуальні програми з зазначенням характеру номера.
   Тривалість виступу виконавців оригінального жанру не більше 15 хв., циркового колективу не більше 25 хв.
Фестиваль проводиться у категоріях А(ветерани), В  (дорослі), D (студенти, молодь), С(діти). 
 
Журі фестивалю .
- Склад  журі  фестивалю   формується оргкомітетом.
 До його складу входять:
        Заслужені діячі культури і мистецтв України, провідні  викладачі вищих та середніх спеціальних навчальних закладів, Народні та Заслужені  артисти України.
Підсумки підраховують по 10-ти бальній системі.
Журі фестивалю має право:
Присуджувати Гран – Прі фестивалю;
Присуджувати звання «Лауреат» , « Дипломант» 1,2,3 стцупеню,або «Учасник»;
Нагороджувати одним званням кілька учасників( у випадку великої кількості учасників у відповідній номінації та віковій категорії);
Присуджувати спеціальну номінацію(спеціальне звання),в тому числі кращим керівникам;
Зупиняти виступ ,у разі перевищення  встановленого часу виступу або при виявленні інших порушень правил фестивалю.
 
Критерії оцінювання фестивалю-конкурсу.
По кожній номінації фестивалю журі приймає рішення  шляхом обміну думками та голосуванням.           
Виступи учасників оцінюються за такими критеріями:
драматургія спектаклю;
режисерське втілення;
акторська майстерність;
художнє, музичне оформлення,костюми;
сценографія;
оригінальність рішення;
загальна культура.
 
 Нагородження учасників фестивалю
Дипломом Гран-прі нагороджується найкращий учасник фестивалю (одна виконавська одиниця) у трьох номінаціях - ( театр, читець, цирк),отримують кубок або статуетку, сувеніри або подарунки від спонсорів.
Дипломами лауреатів І, ІІ, ІІІ ступенів нагороджуються учасники у кожній номінації та віковій категорії, отримують кубок або статуетку, сувеніри або подарунки від спонсорів.
Викладачі,члени журі, керівники колективів та спонсори отримують почесні  дипломи – подяки.
Журі має право визначати кількість нагороджених, не присуджувати Гран-прі, диплом І, ІІ, ІІІ ступеня.
У заключному Гала-концерті беруть участь переможці відбіркових конкурсних програм.
Програму Гала-концерту визначає режисерсько - постановочна група на підставі рішень журі,після проведення відбіркових конкурсних програм за номінаціями.
       Рішення журі оголошується в день проведення Гала – концерту є остаточним та перегляду не підлягає. Учасникам фестивалю, котрі зайняли призові місця в кожній номінації присуджується звання  « Лауреат» з врученням дипломів Гран –Прі, I, II, III ступенів, кубків або статуетки з логотипом фестивалю, сувенірної  продукції та подарунки від спонсорів.
 
Спеціальні премії.
       Спеціальні премії від партнерів, благодійників, меценатів, з якими співпрацює фестиваль, а також від членів журі передбачаються  для будь – кого із конкурсантів за рішенням журі та організаторів.
 
     Передбачені листи – подяки спонсорам, керівникам  колективів  за попередньою подачею заявок .
                                                   
  Організація фестивалю-конкурсу.
-  Оргкомітет, який приймає заявки на участь у фестивалі, забезпечує умови для конкурсних та концертних виступів, залучає представників засобів масової інформації.
 -  Оргкомітет створює режисерсько-постановочну групу та організовує роботу прес -  центру.
 -  Оргкомітет залишає за собою право без оплати учасникам використовувати надані аудіо, та відеоматеріали у рекламних кампаніях фестивалю, в його ході здійснювати фотографування, аудіо,та відео записи і в подальшому розміщувати їх у засобах масової інформації.
 -  Окрім  конкурсних програм кращі  колективи та виконавці з числа переможців приймають участь у заходах, які передбачені програмою фестивалю ( відкриття / закриття фестивалю, виїзні концерти та інше).  
 -  Оргкомітет вживає всіх необхідних заходів, на території проведення фестивалю-конкурсу для безпеки учасників, за умови дотримання ними правил поведінки і норм пожежної безпеки. 
 -  Проїзд, харчування і проживання учасники фестивалю та особи, що їх супроводжують, здійснюють за власний кошт або за рахунок відряджуючої сторони.
 
У дні проведення фестивалю діятиме містечко майстрів та виставка - продаж творів декоративно-прикладного і образотворчого мистецтва,  Організатор -  Геворкян Надія Петрівна, тел..0671472746
             Запрошуємо до участі у роботі виставки народних майстрів та творчі колективи за попередніми заявками.  Передбачені листи – подяки майстрам .
Організатор фестивалю  протягом  двох днів безкоштовно забезпечує  усіх учасників   фестивалю чаєм, пиріжками  та бутербродами.
 
Фінансові умови. 
         Фестиваль-конкурс не є комерційним заходом. 
Оргкомітет фестивалю формує фестивальний фонд за рахунок спонсорських внесків та реєстраційних внесків учасників фестивалю.
       Для покриття витрат, пов’язаних з організацією проведення  фестивалю кожен учасник або колектив робить організаційний внесок:
  300,00  грн.    - читці-виконавці ;
1500,00 грн.     - колективи до 10 осіб ;
 2000,00 грн.   - колективи, що налічують 10 і більше осіб. 
   Повна сума організаційного внеску може бути також сплачена у день проведення фестивалю – конкурсу по згоді з організаторами.
Пільги на організаційний внесок. 
     Правом участі без оплати у фестивалі користуються діти, позбавлені соціального захисту (діти-сироти, діти, позбавлені батьківського піклування, вихованці дитячих будинків і шкіл – інтернатів), учасники з обмеженими можливостями. 
 
  Оргкомітет використовує кошти на:
призовий та нагородний  фонд фестивалю;
послуги  з технічного забезпечення фестивальних заходів ( частково), оренду  плазмових та  світлодіодних  екранів, оренду сценічного обладнання,  дизайн   сцени в концертному залі; 
оплату творчої  роботи журі, ведучих, обслуговуючого персоналу , режисерсько – постановочної групи, оргкомітету, світло та звукотехніків;
виготовлення фестивальної символіки та сувенірної продукції для почесних гостей, спонсорів та переможців фестивалю ;
рамки, друкування афіш, дипломів, запрошень, листівок, буклетів, пакетів, біл-бордів та ін.,  обсл. веб-сайту,  оплата бухгалтера, гонорари запрошеним професійним артистам;
організація «Coffee break» для всіх учасників впродовж основних фестивальних днів;
видатки  на  канцелярські товари,  видатки на  роботу оргтехніки  , телефонні розмови ;
оплату  інтернету, витрат на господарські потреби,  інвентар, ремонт та реконструкція фестивальної сцени, реконструкція, ремонт та впорядкування, фестивальної площі та місць для глядачів  непередбачених  витрат ;                                                   
харчування членів журі, гостей,  обслуговуючого  персоналу, акредитованих журналістів, медперсоналу, водіїв, харчування охорони, проживання   гостей, членів  журі,  придбання квітів (журі, гості, гала – концерт),
оплату праці професійного фотографа,  ведучих,телебачення;
оренда приміщень.
 
 
       Оргкомітет може забезпечити проживання у  3-х місних номерах зі зручностями та двухразове харчування учасників і осіб, що їх супроводжують, із розрахунку 350,00 грн. за одну особу на добу або  4 -х місне розміщення зі зручностями на коридорі та двухразове харчування із розрахунку 250,00грн, за одну особу на добу ,    транспортом , екскурсійними програмами за додаткову плату та згідно попередньої заявки.   
Кошти слід перерахувати до 26 жовтня 2017р. на рахунок:
 
ТОВ КОЦ “Цитадель”    р/р 26006053142056 в ПАТ КБ “ПРИВАТБАНК”  ,  МФО 321842, Код ЗКПО 32700046 , Платник податку на прибуток на загальних умовах .
 
 Повна сума організаційного внеску може бути також сплачена  у день проведення фестивалю – конкурсу.   
 
Порядок подання заявок на участь у фестивалі. ( Додаток №1 )
Анкети-заявки на участь у фестивалі (зразок додається) необхідно подати оргкомітету до 26 жовтня 2017р.
Дата поштового надходження визначається за штемпелем місця відправлення.
Документи, надіслані із запізненням, не розглядаються.
 
Авторські права.
  - Автор проекту та засновник фестивалю, керуючись діючим законодавством України з охорони авторських прав та інтелектуальної власності, всю друковану продукцію, аудіо, відео,кіно матеріали, які виготовлені в рамках фестивалю , оголошує власністю автора проекту та засновника.
  - Символ, назва, положення та товарний знак фестивалю є власністю автора проекта та засновника і можуть бути використані іншими сторонами з комерційною та рекламною метою тільки з їх дозволу.
 
- Засновник залишає за собою право:
використовувати аудіо,відео матеріали у рекламних компаніях фестивалю;
показ відбіркового  та заключного етапу фестивалю по телебаченню;
запис  програм переможців на відео й розповсюдження їх без додаткового гонорару.
            
Символіка фестивалю.
- Товарний знак фестивалю (емблема) включає в себе символ фестивалю  та слова «Всеукраїнський фестиваль аматорських театрів  та цирку «Театральний форум 2017»
- Фестиваль  має свою музичну емблему (позивні). 
 
Місце проведення фестивалю.
Київська обл., місто Ірпінь, вул. Соборна, 183, міський Будинок культури.
               Їхати   електропотягом з  м. Києва     до залізничного вокзалу м. Ірпінь, далі маршрутним таксі № 3 та №11 до Будинку культури  вул. Соборна,183 , зупинка БКЗ  , або від станції метро “Академмістечко”  маршрутним таксі  № 420 до зупинки БКЗ  м. Ірпінь, Будинок культури, вул. Соборна,183.
 
     Організатори фестивалю зроблять все можливе, аби Ваше перебування та участь у фестивалі    принесли Вам задоволення та нову перемогу.
      Бажаємо Вам творчого натхнення , професійних злетів, добробуту , миру та злагоди. 
    

 Контакти оргкомітету.   

 www.citadel.in.ua    e-mail: 4111370@ukr.net

https://vk.com/club132855924   - ВК

https://www.ok.ru/group/54946898313230  - однокласники

067 319-22-45; 050 527-80-33 (директор Центру  “Цитадель”  Лідія Іванівна Мельник);
(044) 222-83-97,  050 189-06-92; 097-556-00-76   (автор та режисер – постановник фестивалю Ольга Ростиславівна Успенська).
  
 
Організатор та автор творчого проекту бажають усім міцного здоров’я, творчої наснаги, досягнень та перемог, а нашому творчому проекту підтримки не байдужих до аматорського мистецтва людей, зустрічі з новими і вже добре знайомими творчими колективами та особистостями, а головне – подальшого процвітання в ім’я нашої держави.
 
 
 

Інформація

01.08.2016ПРЕС-РЕЛІЗ Фестиваль"Пісенні Візерунки"
  Творчого проекту"Відродження починається з духовності"  Щиро вітаємо усіх, детальніше »
09.03.2016KidsWill, ТРЦ «ART Mall» открыта новая станция - Студии моды MustHave
В детском городе профессий KidsWill, ТРЦ «ART Mall» открыта новая станция - Студии моды детальніше »
07.03.2016КАСТИНГ
19-22 марта 2016 Объявляем набор участников на съемку в детско-юношескую передачу детальніше »
усі статті